Thursday, June 9, 2016

Layered

Dnešní fotky jsme fotili o víkendu s Kamčou a Ondrou v Praze, kam jsem je zase po nějaké době přijela navštívit. Svůj skvělý víkend jsem zahájila v pátek, kdy jsme s Kami hned po příjezdu zavítaly do asijského bistra Wokin, kde jsme si daly nejvíc výborný jídlo a večer jsem strávily v divadle Disk na představení Racek od Čechova, které bylo naprosto úžasné a všem moc doporučuji. Nebojím se říct, že to byl jeden z nejlepších divadelních zážitků!V sobotu jsme se nasnídaly na trzích v Dejvicích, daly kávu v Kafematu, potom jsme se potkaly i s Ondrou, se kterým jsme spáchali tohle super focení a zašli na zmrlinu do Zmrzlináře (<3).Později jsme si s Kamčou vydatně nacpaly bříška v Dishi a tím završily náš super den. V neděli už jsem stihly jen Café Letka, kde se mi však tuze zalíbilo...nojo, v Praze je prostě vždycky hrozně fajn!


shoes- ADIDAS STAN SMITH
long sheer dress- STRADIVARIUS
dress- BRANDY MELVILLE
jacket- H&M
backpack- FJÄLLRÄVEN KANKEN
sunglasses- URBAN OUTFITTERS
choker- DIY

3 comments:



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...