Friday, February 26, 2016

The Danish Girl

Dnes se konečně chystám do kina na Dánskou dívku, na kterou se těším už neskutečnou dobu. Eddie je rozhodně jedním z mých nejoblíbenějších herců a tématika filmu mi je taky velmi blízká. Viděli jste už tento film? Líbil se vám? Já se hrozně moc těším! Tyto večery mám nejvíc ráda, kdy člověk nesedí doma, ale žije. Včera jsem byla na koncertě mých milovaných Ghost of You a bylo to strašně super. Mějte krásný pátek!




shoes- ADIDAS STAN SMITH
culottes- H&M
shirt- STRADIVARIUS
backpack- ZARA
bomber jacket- H&M TREND
choker- VINTAGE

12 comments:

  1. - slusi prevelice !
    a na danskou divku si brousim zuby uz dlouho, zatim jsem ovsem stale ve stadiu teseni

    ReplyDelete
  2. Dánskou dívku už jsem viděla před měsícem a líbila se mi a Ghost of you si taky občas ráda poslechnu! :)

    ReplyDelete
  3. Tie cullotes sú božské!!! A práve si mi dala skvelý typ na film :D
    WITH GREY WOLF

    ReplyDelete
  4. Na dánskou dívku bych chtěla jít, ale zatím nemám s kým :DDD tak uvidíme, jestli někoho přesvědčím:))

    ReplyDelete
  5. The Danish Girl jsem už viděla, byla jsem na předpremiéře v Lucerně a teda, neuvěřitelný film! a zároveň ti musím pochválit i outfit ♥

    ReplyDelete
  6. páči sa mi tá bomberka, fakt úžasná aj ja takú chcem :)) aa mimochodom máš krásne vlasy! ;)

    Dominika Makarová fashion blog

    ReplyDelete
  7. bad ass fotky! je to skvělý Danielko <333

    ReplyDelete
  8. Eddie a Alicia boli v Danish Girl úchvatný. Eddie je nesmierne úžasný herec, ktorý urobí postavu tak veľmi autentickú, že sa jednoducho stratím v deji. Pri každej jeho postave mám dojem, že vidím úplne iného človeka. Neviem ako to robí. K tomu ten príbeh bol taktiež veľmi zaujímavý a prostredie nádherné ♥ A ty si ako vždy úžasná!

    ReplyDelete
  9. tenhle tvůj bomber mám hrozně ráda! <3 Dánskou dívku jsem viděla ve čtvrtek, celkem nic jsem nečekala a super!

    Kráska dne

    ReplyDelete
  10. O5 jsi nezklamala. Danish Girl super film, ale byla jsem z něj poněkud rozpačitá. Nu, já nevím, asi jsem hoooodně konzervativní. Např. i Tvůj outfit se mi moc líbí, ale nikdy bych se tak neoblíkla.

    ReplyDelete
  11. Na filmu jsem byla a všem ho doporučuju. :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...