Saturday, December 5, 2015

Books give you more than anything else

Vždy jsem ráda četla a nic mi nedokázalo udělat větší radost jako právě dobrá kniha. Je však pravda, že na nějakou dobu mě to trochu opustilo. Bylo to takové stádium, kdy jsem přešla z dívčích románů na skutečně kvalitní a dobré knihy, které mě rozvíjí inteligenčně i duševně. Za poslední rok jsem se ke čtení vrátila a našla si, co mě baví nejvíc. Do nedávna byla mou nejoblíbenější knihou 1984 od George Orwella, ale před pár dny jsem dočetla Konec civilizace od Aldouse Huxleyho a musím říct, že to byl neskutečný knižní zážitek. K obou knížkám jsem se dostala přes Elišku (které jsem nejvíc vděčná) a všem vám je doporučuji. Myslím, že tyto knihy jsou i pro ty z vás, které třeba ideologie tolik neberou, protože v těchto dílech je toho mnohem víc. Jaká je vaše nejoblíbenější kniha, do které bych se mohla pustit? 


shoes- VAGABOND
skirt- STRADIVARIUS
t-shirt- BRANDY MELVILLE
jacket- H&M
faux fur coat- LINDEX
bag- VINTAGE
glasses- EBAY

19 comments:

  1. Krásna :) a velmi pekna farba rtenky :)

    ReplyDelete
  2. Veľmi pekný outfit! A s knihami to mám rovnako!

    ReplyDelete
  3. sukne je uzasna :) outfit jako takovy se mi libi, ale nechapu ten trend kozenkovych bund pod kabaty .. kdyz je az takova zima, tak si vezmu o to tlustsi svetr, ale ne bundu :)

    ClaudiasNewLife

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hah, to Ti ráda vysvětlím! Není to žádný trend, ale pokud chceš, aby ti šlo vidět i tričko, tak ho nezakryješ svetrem přece)) navíc, já mám všeho všudy 3 svetry :D taky je důležité si s kousky vyhrát, kombinovat, co se dá a z toho potom tvořit zajímavé outfity)) Vždyť by to byla nuda nosit pořád jen svetry, které všechno schovají :)

      Delete
  4. Já miluju Žítkovské Bohyně od Kateřiny Tučkové a Skleněný pokoj od Simona Mawera ;) a díky za tipy na knížky, to se vždycky hodí :)) jinak skvělý outfit jako vždy <3

    ReplyDelete
  5. Wow, krásny outfit, veľmi sa mi páči.
    A tiež som veľký knihomoľ, knihy zbožňujem a voľný čas trávim práve čítaním.

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    ReplyDelete
  6. Už dlhšie som nebola na tvojom blogu, ale som naozaj veľmi rada, že som ho znovu našla :)) veľmi ti to pristane a outfit je supeeer, je vidieť, že sa móde rozumieš a dávaš si záležať na tom, čo tu pridávaš. A súhlasím, že knihu 1984 by si mal prečítať každý (a odporúčam aj Hlava XXII :) )

    ReplyDelete
  7. Tak to je naprosto dokonalý outfit, moc se mi líbí ten chlupatý kabát a ty brýle ti hrozně sedí!! A 1984 jsem taky četla a mám na to dost stejný názor, já teď budu číst Deník Anny Frankové, tak se těším, protože mi to hodně lidí doporučovalo a je to docela základ :) Jinak bych ti doporučila Zlodějku knih, je to trochu něco jiného ale skrývá se tam spousta krásných myšlenek :)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  8. omg, tohle mě tak potěšilo, děkuji Danielko ♥
    právě, že tyhle knihy mi tak nějak změnily život, miluji je nade všechno a ještě doporučuji knihy od Richarda Bacha, pak 451 stupňů fahrenheita a teď jsem dočetla knihu tělo a krev od Cunninghama, kterou mi doporučila nikachic.com a naprosto a totálně mě dostala.

    ReplyDelete
  9. a strašně Ti to sluší, ostatně jako vždy <3

    ReplyDelete
  10. Já mám rád životopisy, historii módy... Ale je pravda, že knihám teď moc nedám, málo času a spousta povinností...

    ReplyDelete
  11. Super outfit a brýle jsou boží, moc ti seknou!! :))

    ReplyDelete
  12. Wow ty brejle!! Pecka. Opravdu outfit, který mě zaujal..a ta bunda s tím kabátem vypadá právě naopak dobře, neokoukaně :)). A co se týče knih, tak já zatím pořád zůstavám u těch románů...ale alespoň čtu v Aj, takže něco mi to dá :) Knížky jsou nejlepší!

    ReplyDelete
  13. Moc ti to sluší! <3 Já, pokud jsi nečetla, doporučuju Nesnesitelnou lehkost bytí od Kundery...určitě stojí za přečtení. :))

    ReplyDelete
  14. Vážne vydarený outfit ! Páči sa mi to prostredie ako to všetko spolu ladí ! :) Aký je to prosím rúž - odtieň? :)

    aestaste blog

    ReplyDelete
  15. Konečně někdo čte něco jiného, než knížky bloggerů a youtuberů, už si tu připadám jak v absudistánu. Já miluju Zločin a trest, Lolitu, Soffinu volbu, Romeo Julie a tma atd. Teď taky hodně čtu scifi, jestli ho máš ráda, tak radím nepřekonatelný Hyperion od Danna Simonse :) Jinak se snažím zlepšit v angličtině, takže když něco jednoduchého, tak v aj. Pěkné počtení:)

    ReplyDelete
  16. ... jsem překvapen, ža baby, co se zajímají o módu, taky čtou. A ještě takové náročné knihy. A já, bych tě tipoval na dívčí romány. Palec nahoru.

    ReplyDelete
  17. zkus Jedenáct minut,Veronika se rozhodla zemřít- Paulo Coehlo
    nebo něco od Oscara Wildea
    potom Roberta Fulghuma např. Achjo

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...