Friday, May 29, 2015

#czech3czech

Nevím, jestli jste zaregistrovali projekt czech3czech k němuž jsem postovala pár fotek na instagram a jehož jsem byla součástí. Tento projekt uspořádala modelingová agentura Ely management ve spolupráci s talentovanými českými fotografy a českými návrháři. Výsledek je naprosto skvělý a mě by zajímalo, který editorial se vám líbí nejvíce?
Backstage fotky hledejte na instagramu pod hashtagem #czech3czech! 

 ROCKS

ODIVI
LUKÁŠ DOHNAL

CONCRETE
MIRKA HORKÁ
LUCIE KRYŠTOFOVÁ

WRECK
MAROŠ BARAN
MARTIN SVOBODA



5 comments:

  1. Nádherný! Mně se asi nejvíc líbí ten poslední ;)
    Young, wild and free

    ReplyDelete
  2. Perfektní projekt! Mně se asi nejvíc líbí ODIVI, mají skvělé věci a tyhle fotky se povedly. :)

    ReplyDelete
  3. Oh skvelé! Hneď púšťam Instagram a idem čekovať :))

    Patrik
    http://www.madebyboy.com

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...