Wednesday, October 9, 2013

French hat

Jistě si pamatujete tento outfit, který jsem fotila téměř před rokem. Měla jsem na sobě mikinu, kterou můžete vidět i dnes. Je pravda, že mi nyní sedí mnohem víc! Co se ale nezměnilo, je můj pocit z ní. Stále je teplá, měkoučká a neskutečně příjemná.
Jednou za čas se stane, že mám chuť vzít si něco, co není úplně stylově k mému vkusu resp. neodpovídá tomu, co většinou nosím. Takovou chuť jsem měla i pár dní zpět...




shoes-Geox, pants-Zara, hat-H&M
photos by Natalia

21 comments:

  1. taková obrovská, celkem neforemná mikina a na tobě stejně vypadá skvěle <3 sluší ti to
    ady.

    ReplyDelete
  2. to je prostě boží! a miluju tvoje fotky ♥

    ReplyDelete
  3. tak dneska nemám slov !!! opravdu paráda Danielko :-)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. to je roztomilý outfit! moc ti sluší tyto jemné barvy :)

    ReplyDelete
  5. Jeee, krásný outfit! :) sluší ti to, jako vždy <3

    ReplyDelete
  6. Tak isto to mavam aj, obcas mam chut na nejaky rebelskejsi kusok, tebe to opat pristane, si krasna baba. :)

    ReplyDelete
  7. love your style! so cute... :)
    http://joanasstyle.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  8. ta čepice ti strašně sekne!!! <3

    ReplyDelete
  9. Jsi hrozně krásná, opravdu úžasný outfit ! :-)

    ReplyDelete
  10. You are really really pretty and this combination suits you so well! #stunning
    All the best from lovely Berlin,

    Jana & Vanessa
    #midnightcouture

    ReplyDelete
  11. moc pěkné :)) líbí se mi čepička!

    ReplyDelete
  12. Nádherná čiapka! Proste celý outfit je super. :)

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...