Saturday, June 22, 2013

Sadness

Už se v obchodech objevily slevy, takže to vypadá, že budu mít brzy něco nového...konečně! Kromě slev se nám taky neuvěřitelně rychle před očima ukázaly prázdniny, z kterých nemám menší radost jako ze slev!
Stejně bych nejraději školu ještě o pár týdnů prodloužila, abych si stihla své třídy před odchodem ještě pořádně užít.
Včera jsem byla se třídou ve Vídni a musím říct, že i když je to jen pár kilometrů od ČR rozdíl je očividný. Ulice jsou krásně čisté, lidi jsou milí a příjemní, servis a služby při každé příležitosti a hlavně obrovská Zara se skvělým výběrem! Pořád se divím, že nakupovat nejezdím tam, asi to budu muset napravit a o prázdninách tam vyrazit. Jezdíte nakupovat někam do ciziny, kam?




shoes, shorts-F&F, top-Zara, bracelet-H&M, sunglasses-Gate

39 comments:

  1. krásko nejkrásnější překrásná!

    ReplyDelete
  2. Jezdíme nakupovat do německa :) A jak máš sladěné nehty s rtěnkou-to je paráda!

    ReplyDelete
  3. Se máš. ;) Co pěkného sis koupila ve Vídni? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nejela jsem tam nakupovat, jela jsem na poznávací zájezd:))

      Delete
  4. nakupovat do Vídně jezdíme většinou 2x za rok a je to prostě boží :))

    ReplyDelete
  5. no ja tiež rada chodím nakupovať do Viedne ! :) rozhodne je tam lepší výber a teraz je tam aj Hollister a Primark :) Máš krásne okuliare

    ReplyDelete
  6. Jseš tam krásná, a výrazné rty ti moc sluší, mohla bys takové rtěnky nosit častěji! :) Vídeň miluju, je to krásné město, ale nakupovat jsem tam nikdy nebyla, vždycky jen na nějaké akci nebo památky. Je zas ale pravda že třeba architektura je tam hodně podobná :)

    ReplyDelete
  7. You look so cute :)
    Love the bracelet :)

    Btw. if you'd like, you can check out my blog and if you like it maybe follow via Bloglovin or Facebook?
    Or you don't have to follow. It's all up to you :)
    But definitely let me know what you think of it :)
    I love your blog so I'll be coming here a lot :)
    Greetings from Sarajevo <3
    Lejla <3
    http://ladybug4sunflower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Co máš za rtěnku prosím? značka a konkrétní odstín? je božská :) jinak já mám víden taky docela blízko a nejezdím tam, měla bych to napravit. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mám rťenku od značky Maybelline, odstín 906 Hot plum :))

      Delete
  9. pěkné triko :) a to je super, že jste byli ve Vídni, já tam bydlím a je to úžasné město!

    ReplyDelete
  10. moc se mi líbí odstín rtěnky a laku :) ve Vídni jsem byla před Vánoci a nádhera :)

    ReplyDelete
  11. Okuliare aj rúž ti pristanú :)

    ReplyDelete
  12. Si dokonalá. (ak existuje nejaké slovo, čo prevyšuje dokonalosť tak ti ho pri najbližšom článku určite napíšem) fotky, na ktorých sa usmievaš sú nádherné. a taktiež ti pristane ten ružovkastý rúž.
    a nechodím nikam nakupovať do cudziny, jedine keď sme niekde na dovolenke tak si niečo kúpim

    ReplyDelete
  13. Nejraději nakupuju v Amsterdamu :)) Jinak zrovna brněnská Zara je naprosto pekelná, to máš pravdu. Nic v ní není, prodavačky většinou protivný a ještě je to oproti zahraničí dražší! Taky se divím, že tam ještě chodím :D M.

    ReplyDelete
  14. Jojo Vídeň a Zara. :)))Sluší ti to:)

    ReplyDelete
  15. šíleně moc se mi líbí ten tvar těch šortek.. Ale možná to dělá i tvar a délka tvých dokonalých nekonečných nohou ♥ :D

    ReplyDelete
  16. já jsem si nikdy nic v cizině nekoupila ani nikdy v cizině po obchodech nekoukám :)
    jinak ti to moc sluší když se směješ!

    ReplyDelete
  17. ja chodím práve do Viedne na Kartner strasse:) si skvelácka:)

    ReplyDelete
  18. vo Viedni sa senzačne nakupuje, občas tam tiež chodím :)
    si krásna, ten rúž ti veľmi pristane .

    ReplyDelete
  19. moc ti to sluší :) líbí se mi barva tvojí rtěnky :)

    ReplyDelete
  20. když si ještě trošku upravíš a sjednotíš ty odkazy vpravo, bude tvůj blog opravdu světový! vážně před tebou smekám, jsem o hodně starší než ty, ale přesto mě inspiruješ :) když si vzpomenu, jak jsem chodila oblečená já v tvým věku! :D myslím, že je jen otázkou času, kdy zastíníš i takovou pavlínu jágrovou!

    ReplyDelete
  21. odkiaľ máš prosím ťa ten ruksak? :)
    pekná zas a raz :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Je z Benettonu, ale je už strašně, strašně starý :(

      Delete
  22. Pěkné fotky, ta rtěnka ti strašně sluší:)

    ReplyDelete
  23. Tvoje fotky vždycky působí strašně mile! :)

    ReplyDelete
  24. na slevy se do 14ti dnů také chystám, už aby to bylo!
    Ty jsi na všech fotkách úžasná a ta rtěnka ti děsně sluší, nos ji častěji!:)

    ReplyDelete
  25. Parádní batůžek! Jo a já Víden mám moc ráda, jezdíme tam vždycky na vánoční trhy, ale letos si říkám, že počkáme a pojedeme až po Novém roce, prý tam mají parádní slevy :)

    ReplyDelete
  26. Strašne krásna si aj outfit. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/?

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...