Sunday, June 16, 2013

Neon nails

Někdy mi příjde, že se ke mně hodí takové jednodušší outfity a barvy. Černá, šedá, bílá. Ale potom z ničeho nic dostanu chuť na něco lehkého, zajímavého a barevného. Světlých věcí ve svém šatníku moc nemám, ale myslím, že tentokrát jsem vybrala kombinaci jak nejlíp jsem mohla. Tyhle dva prvky k sobě skvěle jdou.
Vypadá to, že se nám brzy rozjedou v obchodech slevy, což budou moje žně a konečně tu uvidíte něco nového!
Užijte si nadcházející týden a těšte se na prázdniny, které se neskutečně rychle blíží:)



shoes-Vagabond, skirt, bracelet-H&M, shirt-F&F

27 comments:

  1. Krásná košile :-) Sluší ti to!

    www.pavlina-javurkova.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ahoj, tohle se mi strašně moc líbí! Uvažovala jsem o těch botách v obchodě a zajímá mě, jestli jsou pohodlné? Dík

    ReplyDelete
    Replies
    1. Když v nich chodíš celý den, nebo na dlouhé trasy tak moc pohodlné nejsou, ale normálně na všední den do školy jsou dostatečně pohodlné!:)

      Moc děkuju!<3

      Delete
  3. Ty fotky jsou dokonalý! Nechce si mamča přivydělávat jako fotografka? :D ;)

    ReplyDelete
  4. Absolutely beautiful.....that skirt is so pretty1 love you to check out my blog xx

    ReplyDelete
  5. ten outfit je bezvadný a ty jsi neskutečně roztomilá! :)

    ReplyDelete
  6. máš krásne fotky stále :)

    www.seesimona.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. tak tady jsi dokonalá Danielko !!! ♥
    xo

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Moc ti to sluší! Ta košile se mi líbí :))

    ReplyDelete
  9. ta košile je krásná a sukně zajímavá :)

    ReplyDelete
  10. tebe sa hodí úplne všetko! Krásny outfit aj fotky :)

    ReplyDelete
  11. Milujem tvoje pózy na fotkach! ♥ Vyzeráš úžasne!

    ReplyDelete
  12. Perfect outfit dear :) Love the skirt!!

    There is a new giveaway on my blog, take a look and join it!! - http://thefashionsky.blogspot.com.es/2013/05/persunmall-international-giveaway.html

    xxx
    http://thefashionsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. dobrá košeľa, zaujímavý outfit :)

    ReplyDelete
  14. ten outfit je nádherný a neónové nechty ti veľmi pristanú! :)

    ReplyDelete
  15. ty seš rozkošná, ty vlasy tvoje :))

    ReplyDelete
  16. tak tohle je sakra mega super boží!

    ReplyDelete
  17. Fialovou nemám zrovna moc ráda, ale tobě neuvěřitelně sluší :)

    ReplyDelete
  18. Neskutočne krásne. Hlavne tie topánky. Strašne krásne fotky. :)
    http://amazing-everyday.blogspot.sk/?

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...