Wednesday, June 19, 2013

Free

Ano, určitě jste si všimli, že hodně často nosím takové jednodušší a velmi nositelné věci, pak si zase vezmu něco, za čím se každý otáčí. Taková prostě jsem. I když upřímně, každý někdy potřebuje flanelku a džíny.
Tohle pohodlné duo jsem po dlouhé době doplnila červenou kabelkou, která dodavá outfitu zajímavosti a šarmu.
Nějak se mi zdá, že si pořád stěžujeme, když je zima chceme teplo, a když je teplo chceme zimu. Co vlastně chceme?!...já vím "zlatou střední cestu", ale proč nikdy není nějaký ten střed? Aby jsme si mohli zase stěžovat...ach, jak já to nesnáším. Prosím, buďme alespoň pro jednou s něčím spokojení!



 shoes-F&F, pants-UCB, shirt-H&M

photos by Natalia

22 comments:

  1. svatá pravda!..chtěla bych být pozitivní a radovat se z maličkostí a přestat si stěžovat..zatím se to ale pořád učím :/ .. a ta kabelka je skvělá, krásně outfit znevšednila :)

    ReplyDelete
  2. Toto ti veľmi sekne! :)
    Akurát mi tam trochu prekáža ten veľký náramok :D

    Stray Alley

    ReplyDelete
  3. tvůj úsměv je nejkrásnější :)

    ReplyDelete
  4. wow!moc ti to sluší, kabelka je nádherná!)

    ReplyDelete
  5. si krásná jak se směješ, a tyhle jednoduché outfity jsou prostě fajn! jen jedna věc: nepekla ses? protože já jsem včera měla jen krátké šaty a i tak jsem myslela, že se jednodušše rozteču.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju!:)
      Nene, nepekla. Je to focené v neděli, to ještě takové teplo nebylo :))

      Delete
  6. Flanelku občas potřebuje každý no :D :-)

    ReplyDelete
  7. tohle je strašně hezký nejvíc fotky!

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Kabelku mám od babičky, ještě z let mojí maminky:)

      Delete
  9. Super, posledná fotka je úžasná! :)

    ReplyDelete
  10. božííííííííííí !!!!! super kombinace !! :)

    http://franchemeetsfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  11. casual but chic <3

    Stop by sometime, xo Natalie
    lavagabonddame.com

    ReplyDelete
  12. Krása!! To Brno za tebou je krásné!!!

    ReplyDelete
  13. Poslední a první fotka je nejlepší! A nikdo si stěžovat nebude, to nakazuji, protože je to super :) ♥

    ReplyDelete
  14. ta poslední fotka, tam si nejvic roztomilá :)) ♥

    ReplyDelete
  15. No krásné fotky:) hrozně ti to sluší:)

    ReplyDelete
  16. Jsi skvělá, máš skvělý vkus a nesnažíš se jít s davem. Toho si na lidech vážím nejvíc, protože v dnešní době je to něco, co se jen tak nevidí :) Jen tak dál a nenech se ovlivnit :)

    ReplyDelete
  17. Moje /zatím/ dvě nejoblíbenější místa v Brně na focení :) A moc ti to sluší!

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...