Monday, December 10, 2012

Hezké šaty si zaslouží druhou šanci!

Dnešní článek budu věnovat skvělému second-handu. Chtěla bych vám ho představit, protože si myslím, že je super a vždy tam něco objevím.:)

Sama se divím tomu, že vůbec něco v nějakém sekáči najdu, takže z tohoto jsem byla úplně nadšená, protože se mi tam líbilo rovnou několik věcí. Jmenuje se Invence. Najdete ho na Pekařské 21 v Brně. Né, pro všechny je dostupný, ale, kdybyste někdy navštívili Brno, tak se tam určitě stavte. Zboží je buď odkoupeno od lidí nebo zakoupeno z velkoobchodů. Já si odtud naposledy odnesla, krásný fialkový svetřík, který na mě určitě brzy uvidíte:)
Zajímavé je, že i když je to second-hand mívá slevy...:)
A co Vy? Také máte rádi "sekáče"?




Vidíte, že je opravdu z čeho vybírat a jsem si jistá, že by si tam každý něco našel. Jsou tam také k prodeji plesové šaty. Pokud jste z Brna, tak tam určitě skočte! :)
Na jejich facebooku(viz.fotka) najdete spoustu zboží, takže neváhejte a přidejte se do party Invence:)

21 comments:

  1. fihaaa,take u nas v tetil house nemaju:D
    ale ano mam rada ten náš mestský sekáč (v inom som ešte nebola:D),vždy tam ale idem len keď sú zlavy,lebo načo tam pôjdem keď majú väčšinu vecí za 7-10 eur?tak to kúpim aj v h&m.

    ReplyDelete
  2. Máš moc pěkný blog!:) MOC BY MĚ POTĚŠILO kdyby si se zapojila do giveaway na mém blogu > www.funcosmetics.blogspot.cz

    ReplyDelete
  3. Nemám daleko Brno, tak si někdy snad vzpomenu :)

    ReplyDelete
  4. Vypadá to krásně! Jsem z Prahy, takže nic no... :)

    ReplyDelete
  5. proč mám pocit,že všechny dobré sekáče jsou mimo Prahu nebot já v Praze na šádný dobrý nenarazila :D 250 za tričko z sekáče,to fakt ne :D :D

    ReplyDelete
  6. ty jo, tam je fakt mega super věcí! :) a jaké jsou ceny?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ceny super!!! Ten svetr, co jsem si koupila byl za 50Kč:))

      Delete
    2. Taky jsem se chtěla zeptat na ceny. Mega moc díky za takový skvělý tip, příště až budu v Brně, rozhodně tam s přítelem jdeme! Příští rok už snad budu v Brně studovat, tak se těším na výlety po sekáčích hehe :)

      Delete
  7. prečo niečo také neni aj u nás :( :D

    ReplyDelete
  8. V sekáčích nakupuje mamka a občas mi taky něco vezme, ale u vás je to daleko lepší :) Nádherné svetry→ tam bych si vybrala! ;)

    Hezký článek :)

    ReplyDelete
  9. tak u nás máme jeden sekáč,ale ako zisťujem všade inde sú skvelé len u nás tam najdem niečo len raz za uhorsky rok

    ReplyDelete
  10. to je fajn tip až pojedeme s mamkou do Brna :)

    ReplyDelete
  11. u nás v meste je tiež jeden super second hand, vždy si tam niečo nájdem :)) niekedy sú tam ešte veci aj s cenovkami a za zlomok ceny :))

    ReplyDelete
  12. U nás viem len o jednom a tam som zatiaľ nič neobjavila a nato , že je to sekáč tam majú veci dosť drahé a zničené..

    ReplyDelete
  13. oo, ten je skvelýý, u nás je tež veľa skvelých 2handov, moj šatník už pomaly tvorí všetko odtiaľ:)
    (budem rada ak sa pozreš aj na môj blog, a ak chceš poteší aj follow)

    ReplyDelete
  14. uuu, tolik krásných věcí!

    http://howimetfashion.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  15. Ale ne, jsem ujetá na sekáče a pokud mám doporučení (což teď bohužel už mám), tak jsem schopná si kvůli tomu udělat i výlet (a klidně i docela daleko) :D Víš co? Zavařilas mě to, teď budu muset do Brna :D

    ReplyDelete
  16. Adorable blog! :)
    Would you like to follow each other?
    http://dreameranete.blogspot.com/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...