Thursday, July 26, 2012

Hair

Konečně jsem zase doma. Ne, že by mě to jinde nabavilo, nebo se mi tam nelíbilo, ale však víte, sladký domov:D Původně jsem chtěla napsat outfitový post, ale, jelikož mám teď obrovské dilema ohledně vlasů, tak jsem pro vás připravila tento článek. Rozhodla jsem se, že si udělám ombre, ale nevím, jestli si mám konečky zesvětlit, nebo si je nabarvit na růžovo. Pořád přemýšlím, a taky pořád nevím...
Co myslíte, vím, že ta růžová je celkem odvážná, ale líbí se mi, zase ta blond je klasika. Dávám vám sem fotky, pro inspiraci, ale taky proto, abyste si to doveli předtavit a poradili mi!:)
 Růžová je taky docela risk, protože na tmavé vlasy špatně chytá, ale zase zkusit to je pro mě přijatelnější volba než to nemít:D

8 comments:

  1. růžová 100%) normální zesvětlení má teď každej) budeš jedinečná! :D )

    ReplyDelete
  2. růžová je umělá a zesvětlení je přirozenější.No mě se víc líbí ta růžová,možná bych pro začátek obarvila jen nějakým sprejem nebo barvícím šamponem a teprve po vyzkoušení až trvalou barvou...

    ReplyDelete
  3. Daj si rúžovú, budeš originál :) Určite to budeš mať pekné, ja osobne by som si ružovú nedala ( nemám odvahu) ale ak ty máš, tak smelo do toho! ;)

    ReplyDelete
  4. Mně se líbí oboje. ;) Já bych si to prvně asi zesvětlila peroxidem na blond a pak si na to za měsíc dala tu růžovou, aby to líp chytlo. :) ;)

    ReplyDelete
  5. já mám teď nově zesvětlené konečky (něco jako první fotka) a jsem moc spokojená, růžová je sice unikát, ale podle mě je potom potřeba si dávat mnohem větší pozor, co s ní nosíš ;)

    ReplyDelete
  6. Když mi bylo 14 tak jsem je měla obarvené na modro, což byla hrůza protože po dvou umytích se z toho stala taková hnusná zelená,.... nějak jsem z těch ombré už vyrostla a už se mi to nějak nebílí, ale to bude nejspíš tím že mi už bude 25

    Na mém blogu právě probíha giweavay o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  7. Mne sa tento štýl účesu veľmi páči, len by som sa naň asi nikdy nedala, lebo by to poničilo vlasy podľa mňa :) Ale ak by som ti mala poradiť, ja by som si na tvojom mieste dala zosvetliť, lebo do ružova je príliš extravagantné a pútala by si asi dosť veľkú pozornosť :D Ale všeobecne sa mi viac ľúbi ked sú končeky zosvetlené :))

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...